Läbirääkimised koolitajaga
Karin Hango
Äripäev
08.03.1999
Koolituskursuse õnnestumine eeldab selget, kõiki asjaosalisi rahuldavat kokkulepet tellija ning koolitaja vahel. Läbirääkimistel koolitajaga võiks koolituse tellija:
-- esitada oma firma ootused koolituse suhtes (aja-, raha- jm piirid + oodatav tulemus),
-- olla valmis kuulama ja jälgima -- tõenäoliselt on koolitaja jutus midagi õpetlikku ja kindlasti ka infot tema firma kohta.
Valdkonnad, millest võiks rääkida:
·
koolitatavate senised koolituskogemused ja motivatsioon osalemiseks (milleks ja kuivõrd nad on kõnealusest koolitusest huvitatud);
·
koolituse eesmärgid ja sisu (mida tahetakse saavutada? milliseid meetodeid koolitaja selleks kasutab? -- otstarbekas on lasta pakkumist või reklaami täpsemalt tutvustada);
·
koolitajate kompetentsus ja kogemused kõnealuste eesmärkide saavutamiseks;
·
koolituse sobivus (kuidas pakutav annab tellijale soovitava tulemuse -- ka selles osas tasuks koolitajatel lasta oma pakkumist täpsemalt kommenteerida);
·
hind, selles sisalduv, maksetingimused;
·
koolituse aeg ja ajakava;
·
koolitusruumid, vajalikud abivahendid;
·
koolituse organisatoorne külg (sh kes tegeleb kursuse käigus tekkinud olme- jmt probleemidega);
·
koolitaja täiendavad ootused (eeltöö, koolitusgrupi koosseisu, eelneva motiveerimise jmt suhtes);
·
koolitajapoolsed garantiid koolituse kvaliteedile;
·
koolitaja poolt pakutavad lisateenused (nt kokkuvõtted kursustest, toitlustamine jne).
Äripäev
08.03.1999
Koolituskursuse õnnestumine eeldab selget, kõiki asjaosalisi rahuldavat kokkulepet tellija ning koolitaja vahel. Läbirääkimistel koolitajaga võiks koolituse tellija:
-- esitada oma firma ootused koolituse suhtes (aja-, raha- jm piirid + oodatav tulemus),
-- olla valmis kuulama ja jälgima -- tõenäoliselt on koolitaja jutus midagi õpetlikku ja kindlasti ka infot tema firma kohta.
Valdkonnad, millest võiks rääkida:
·
koolitatavate senised koolituskogemused ja motivatsioon osalemiseks (milleks ja kuivõrd nad on kõnealusest koolitusest huvitatud);
·
koolituse eesmärgid ja sisu (mida tahetakse saavutada? milliseid meetodeid koolitaja selleks kasutab? -- otstarbekas on lasta pakkumist või reklaami täpsemalt tutvustada);
·
koolitajate kompetentsus ja kogemused kõnealuste eesmärkide saavutamiseks;
·
koolituse sobivus (kuidas pakutav annab tellijale soovitava tulemuse -- ka selles osas tasuks koolitajatel lasta oma pakkumist täpsemalt kommenteerida);
·
hind, selles sisalduv, maksetingimused;
·
koolituse aeg ja ajakava;
·
koolitusruumid, vajalikud abivahendid;
·
koolituse organisatoorne külg (sh kes tegeleb kursuse käigus tekkinud olme- jmt probleemidega);
·
koolitaja täiendavad ootused (eeltöö, koolitusgrupi koosseisu, eelneva motiveerimise jmt suhtes);
·
koolitajapoolsed garantiid koolituse kvaliteedile;
·
koolitaja poolt pakutavad lisateenused (nt kokkuvõtted kursustest, toitlustamine jne).
Kategooriad
-
Lugemist
- Blogi(31)
- Edutainment(7)
- Koolitamine(81)
- Aja juhtimine(14)
- Enesejuhtimine(30)
- EQ ja SQ(13)
- Loovus(20)
- Motivatsioon(54)
- Positiivsus(12)
- Stress(48)
- Suhtlemisoskused(10)
- Väärtused(5)
- Delegeerimine(11)
- Juhtimisoskused(132)
- Koosolekud(12)
- Probleemide lahendamine(15)
- Klienditeenindus(44)
- Meeskonnatöö(51)
- Organisatsioonikultuur(23)
- Varia(73)